Datum: 18-04-2021 - 14:24
15
apr
'14

Verbrand vlees zet brandalarm Robijnstaete in werking.

Rond kwart over acht vanavond ging het brandalarm af bij een woning in Robijnstaete, de gealarmeerde brandweer kwam voor een gesloten deur op de tweede verdieping. Op aanbellen en bonken werd niet gereageerd, daarop besloot de brandweer om een raampje in te slaan...

om zo binnen te komen. De keuken stond vol rook en de bewoner kwam uit de kamer aangelopen. Blijkbaar was de bewoner in slaap gevallen en had hij niet door dat zijn vlees stond aan te branden en daarbij zoveel rook ontwikkelde dat het alarm afging. Gelukkig was de brandweer op tijd erbij voordat er brand uitbrak. Op de foto ziet u de pan met een goed uitgebakken stukje vlees.

Het ambulancepersoneel heeft de bewoner nog even gecheckt of alles in orde was en dat bleek gelukkig zo te zijn.

Foto's redactie BON.