Datum: 18-01-2021 - 08:46

dec
Jaaroverzicht van nieuwsitems over Noordwijkerhout, De Zilk en Noordwijk in 2020.
Geschreven door Redactie Blik Op Noordwijkerhout

Jaaroverzicht 2020: de 5 best bekeken nieuwsitems van het 2e kwartaal apr/mei/jun.

Zo vlak voor de jaarwisseling zie je overal een terug 'Blik Op' verschijnen, van wat er in 2020 allemaal gepasseerd is. BON doet daar lekker aan mee met de 5 best bekeken nieuwsitems per kwartaal, dit keer het 2e kwartaal apr/mei/juni van 2020. Maar ook in 2021 houdt de redactie van BON zijn Blik gericht Op Noordwijkerhout en De Zilk en als eerste....

met het laatste nieuws van, voor en over Noordwijkerhout, De Zilk en een beetje Noordwijk. Wij wensen u een gezond en gelukkig en nieuwsgierig 2021 toe.

We geven u hieronder de 5 best bekeken nieuwsitems van het 2e kwartaal apr/mei/jun van 2020. De komende dagen volgen de andere kwartalen en als laatste een overzicht van de top 10 van 2020.

1 -
Maar liefst 1018 reacties bij inschrijving (gesloten) voor 30 sociale huurwoningen. (drone-foto's)

2 -
Noordwijkerhout pakt flink uit voor de Hart van Nederland-drone 'Boodschap tegen corona'. (foto's+filmpje+uitzending gemist)

3 -
Familieberichten op Blik Op Noordwijkerhout. (2x Rouwberichten 4-4-2020)

4 -
Eerste corona-boetes uitgedeeld in gemeente Noordwijk.

5 -
Openhartig interview van Jeroen van der Boom met Martien Meiland in Hoge Bomen met dochter Montana en broer Jaap. (foto's + uitzending gemist)