Datum: 05-07-2020 - 19:14
jun
Lezers schrijven: Open brief aan Mw Verkleij Burgemeester van Noordwijk.
Geschreven door Lezers schrijven.

Lezers schrijven: Open brief aan Mw Verkleij burgemeester van Noordwijk.

In de rubriek 'Lezers schrijven' kunnen inwoners van Noordwijkerhout en De Zilk hun mening geven over gebeurtenissen in ons dorp. Het plaatsen van een ingezonden item betekent niet, dat de redactie van BON de inhoud ervan onderschrijft. De redactie behoudt zich het recht voor om ingezonden items in te korten of niet te plaatsen en daarover kan niet worden gecorrespondeerd. U kunt uw item mailen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ....

Lezers schrijven:

Dag Mw Verkleij,

Mag ik u iets vragen? Als inwoner van uw gemeente.

Ik zie u vaak voorbij komen op de social media en heb u ook al eens mogen ontmoeten op een raadsvergadering in De Zilk. U lijkt mij een vrouw die staat voor uw woord en uw daad en wilt oprecht zorgen voor de inwoners van uw gemeente. Maar soms is het mooier dan het is, en moeilijker dan het lijkt.

De samenwerking van uw partijen waar u mee mag werken gaan ieder voor hun eigen doel. Soms met tegenwerking van de andere partij. Maar wat mij opvalt is dat het doel om te zorgen voor de inwoners nog wel eens te kort schiet dan bij de doelen die behaalt worden als het gaat om uitstraling en de luxe van deze mooie gemeente.

Er heerst onvrede onder uw bewoners, was u daar al van op de hoogte?

Het zou mijns inziens toch raar zijn als de gemeente 2 miljoen zou mislopen van het rijk voor nieuwe woningen, alleen omdat we het een partij niet gunnen??? Het gaat er toch om de gemeente Noordwijk te laten groeien in vrede met elkaar.

U bent er toch voor "ALLE INWONERS" .

Beste Mw Wendy Verkleij ik hoop dan ook oprecht vanuit mijn hart dat u deze beslissing samen met de partijen VOOR 1 juli neemt, het zou toch zonde zijn van die miljoenen om de Gemeente nog mooier te maken en de burgers tevreden achter u en uw college te houden.

Met vriendelijke groeten Cindy van Wieringen.
Kijk voor meer informatie op de Facebookpagina van Cindy of op de Facebookpagina van Spoedzoekers woningmarkt.