Datum: 05-04-2020 - 13:08

Update: 30-3-2020.
dec
Jaaroverzicht Noordwijkerhout en De Zilk 2019.
Geschreven door Redactie Blik Op Noordwijkerhout

Jaaroverzicht 2019 met de 10 best bekeken nieuwsitems en BON boekt opnieuw bezoekersrecord.

Zo vlak voor de jaarwisseling zie je overal een terug 'Blik Op' verschijnen, van wat er in 2019 allemaal gepasseerd is. BON doet daar lekker aan mee en plaatste afgelopen dagen de 5 best bekeken nieuwsitems per kwartaal. Vandaag geven we u vervolgens de top 10 van de vier kwartalen van 2019. Lees meer...voor de 10 best bekeken nieuwsitems van 2019, waarbij nummer 1 maar liefst 17.560x werd bekeken. Duidelijk is wel dat met 4 nieuwsitems...

in de top 10 (op plaats 1,2,3 en 9), Martin Meiland met Chateau Meiland het best bekeken item van 2019 is geworden. Ook Blik Op Noordwijkerhout heeft een top jaar gehad, de bezoekersaantallen van BON stegen met maar liefst 27% tot flink over het miljoen heen en zij bezochten dit jaar bijna 3 miljoen pagina's op BON.

Maar ook in het nieuwe jaar houdt de redactie van BON zijn Blik gericht Op Noordwijkerhout en De Zilk en als eerste met het laatste nieuws: van, voor en over Noordwijkerhout, De Zilk en een beetje Noordwijk. BON wenst u een gezond en gelukkig en nieuwsgierig 2020 toe.

1 -
Stem 'Chateau Meiland' in laatste kwalificatieronde Gouden Televizier-Ring verkiezing 2019. (update: tussenstand)

2 -
Noordwijkerhouters helpen verhuizen en zijn aanwezig bij opening van 'Chateau Meiland'. (realityserie SBS6)